Dana Maria

Standard

Dana Maria e o fata draguta de saispe ani. Dar la cei saispe ani ai ei nu stie ca nu-i un lucru prea inteligent sa ai douaj’ de poze pe facebook din care 19 cu altcineva.
Da’ parca ma enervam mai tare inainte cand gaseam postari de-ale mele pe alte bloguri decat acum cand nu-stiu-care obosita fara viata posteaza poze cu mine pe un alt profil.
Ceva ma face sa cred, in schimb, ca nu-i place c-am gasit-o. Nu-mi accepta cererea de prietenie. Si nici eu nu-s asa sigura ca vreau sa fiu prietena cu ea. Imi place sa socializez. Dar cred c-as parea nebuna sa aleg sa vorbesc cu mine, nu!?!
Dana, esti o persoana deosebita. Imi plac pozele tale. Pup pisi.

Lasă un răspuns

