Am repetat de doispe ori cuvantul „mint” incat nici nu mai stiu ce inseamna

Standard

Imi place sa mint. Cu cat mint mai mult, cu atat ma simt mai bine. Practic verbul „a minti” face parte din viata mea de zi cu zi. Inainte sa ma culc ma gandesc pe cine sa mint in urmatoarea zi. Imi fac scenarii in cap mereu: sa vad daca suna plauzibil; sa vad daca-s coerenta; daca-s si putin ironica; daca par si putin superioara; daca eu m-as crede. Si da, mint mereu atat de bine incat toata lumea ma crede. Cateodata ma izolez si m-apuc de plans daca nu reusesc sa-i mint pe toti pe care mi-am propus sa-i mint in ziua respectiva.
La scoala mint ca mi-am facut temele;
Pe mama o mint ca am cumparat paine;
Pe cainele meu il mint ca il scot afara;
Pe colega mea de banca o mint ca n-o sa mananc toata punga de chipsuri…
Sunt o mincinoasa si merit executata.
Pana si cand scriu postarea asta mint fara rusine. Oare cand o sa ma opresc!?! Cel far’ de pacat sa arunce primul piatra.
Pana si cand am scris titlul am mintit. Au fost 11 de mint. Acum sunt doispe.keep-calm-cuz-i-m-the-boss-5

Un răspuns »

Lasă un răspuns

