Am furnici

Standard

In mortii lor.
Si-s nesimtite la modu’ grav.
De obicei se ingramadesc ca proastele intr-un loc; dar mai au si momente in care umbla separat – cate doua, trei – si-atunci nici macar nu le vad. Si probabil nici nu le-as observa daca n-ar incerca sa se urce pe mine.
N-am nici o problema c-am furnici in casa. Chiar nici una. Da’ se spune ca aduc noroc; ca aduc bani. Si mie nu-mi prea place treaba asta. Si saraca si cu furnici in casa!? Pai bai vere, daca vrei sa-ti misti picioarele prin casa mea si sa mananci firmiturile care cad din greseala pe jos cand ma grabesc eu sa-mi fac sandwich’uri trebuie sa contribui si tu la ceva. Nu poti sa fii pur si simplu un parazit.
Si furnicile nici n-ar trebui sa fie in asa hal de bagaboante incat sa umble prin casele oamenilor fara voia lor. Ar trebui sa fie undeva afara, langa un musuroi si sa-i arate muie din mers greierului. Ca ele-s smechere si stiu sa munceasca, nu sa stea cu pula la soare si sa cante la ukulele de foame.

Lasă un răspuns

