Pijamale: all day; all night; wtf;

Standard

M-am saturat de roz; de inimioare; pisicute; ursuleti; dungulite; bulinute; animal print; sclipici s.a.m.d.
Am si uitat cum arat in alte haine; sau ca am alte haine. De cand am facut dracia asta de varsat de vant stau numa’ in pijamale.
Zici ca nu-s eu.
Am paru’ prins in coada. Cand mortii ma-sii imi prind eu paru’ vreodata!?!
Sunt nemachiata. Nu m-am mai machiat de-o saptamana. De fapt de ce-as face-o?
Miros toata a mentol de la mazga aia cu care ma dau ca sa scap de mancarimi.
Vai de mama mea; sunt prea chinuita. Prea praf. In asa hal de praf ca nici pe nas nu poti sa ma tragi, daca e.
Abia astept sa ies. Am si uitat cum arata soarele.
Primu’ lucru’ pe care-l fac e sa ma plantez pe-o banca si sa stau la soare 2-3 ore. Cu sau fara companie.
Am stat asa mult timp singura incat m-am obisnuit. As putea deveni pustnic.ggg

Lasă un răspuns

