After Life [2009]

Standard

Daca tot am avut nesansa sa gasesc numa’ comedii proaste [Easy A; Straight A; Not suitable for children] m-am reprofilat pe filme psihologice.

[Futu-i… mi-am pierdut niste ore bune din viata uitandu-ma la niste cacaturi de filme care-s in categoriile gresite. Acum serios… cum mortii ma-sii poate fi un film si-o comedie si-o drama in acelasi timp!?! E peste puterea mea de intelegere. Si nici macar nu-i posibil. De-aia mi s-a parut un film de cacat…]

In fine. After Life – un film asa bun ca pe la sfarsit imi venea sa sparg monitoru` de nervi. Am facut slalom printre atatea filme de dragoste si Ta-Dam: in sfarsit un film cu o poveste despre un psihopat si un final imprevizibil. Ce ti-ai putea dori mai mult!?!
Filmele psihologice-s faine. Iti arunca-n brate mai multe personaje si te gandesti care-i de fapt nebun; primesti niste indicii pe parcurs si finalurile sunt mereu epice. Asa ca, ce-as putea zice!?!, un film bun!!!after life movie

Lasă un răspuns

