azinamchef

Standard

Vreau sa scriu ceva…
Vreau sa scriu despre ceva…
Vreau sa scriu despre cineva…
Si mereu incep si termin prin a apasa „delete” pana la refuz. Unele cacaturi nu-mi place sa le salvez nici macar in „schite”. Nu-mi place nici sa le am scrise pe foi. M-apuca dracii si incep s-arunc caietele de pereti, pe geam.
Am ascultat toata dimineata Criss Blaziny. Cacat. Melodie dupa melodie. La „7 august” am crezut ca s-a blocat pe replay.
Am incercat sa ma uit la un film; fix pula. N-am rabdare. Jur.
Am incercat sa intru’ pe facebook, sa ma uit prin pozele altora. Cea mai mare greseala. Cu prima ocazie o sa-mi fac curat prin lista de prieteni. E plina de Mohamezi; de pusti care au impresia ca daca focalizezi asa cum trebuie esti mare fotograf; de pizde care-si pun cate-o poza la fiecare doua zile si se cred cool pentru asta si de fraieri plini de „swag” care au impresia ca daca fac cate-o glumita si primesc enspe like’uri atunci au un tel in viata.
Sa ma pis pe voi.tumblr_lyrjxulHOl1rnbghlo1_500_large

Lasă un răspuns

