Va fac cunostinta cu prietenul meu cel mai bun: Mike

Standard

Buna,
Ma numesc Mike. Sunt prieten cu Winnie dintotdeauna da’ abia acu’ cinci minute am primit un nume.
Pula mea.
Ce-as putea spune!?!
Nimeni nu stie dar… noi locuim impreuna. O cunosc dintotdeauna. Mai bine decat oricine altcineva. Si n-o s-o parasesc niciodata.
Sunt un prieten fidel: mereu aici. De obicei Winnie se bucura ca-s langa ea. Da’ alte ori isi fute cate-un cap de tastatura. Stiti, fie vorba intre noi, stiu ca majoritatea deciziilor le ia din cauza mea. Si cateodata nu-s cele mai bune. Mi-as cere scuze ca ma bag asa in viata ei… da’ mi se rupe. Stiu ca nu-i vina mea.
In schimb cunosc o multime de persoane care i-au spus sa renunte la mine. M-a durut cand ea a spus ca va face asta. Dar mi-am dat seama ca e la fel de simplu sa le spuna lor „da” cum si mie imi spune tot „da”. Practic nu poate renunta nici la mine, nici la ei. De asta nici nu-s asa suparat.

Ups… stai ca vine ea la calculator. Se supara daca vede c-am scris asta…

Last edit:
Mda… sper ca ti-a facut placere sa faci cunostina cu Mike, orgoliul meu.

Lasă un răspuns

