18

Standard

Probabil cu postarea dinainte si cu titlul postarii de acum par in ultimu’ hal de entuziasmata de acest optispe.
Da, desigur. Nu stiu cum [!?!], dar reusesc tot anul sa fiu fericita mai putin de ziua mea.
In afara faptului ca am fost mai bagata in seama ca de obicei si ca mi-am dat seama ca vecinu’ de la patru bea Bucegi si fumeaza Parliament, nimic deosebit. Nici nu stiu care din cele doua m-a facut sa fiu mai incantata. Sau uimita. Sau fericita. Sau mirata. Sau entuziasmata. Sau… sau… sau…
In lume, probabil, sunt douaj de mii de persoane care-s nascute pe 20 martie. Incercarea mea de-a ma simti deosebita ar da gres. Asa ca nu incerc sa ma simt bine pentru asta.
Am evitat sa ascult piesa de la Vama Veche. Nu sunt nebuna; nu iubesc; si chiar nu am bani.
Maine cand o sa ma trezesc n-o sa fie decat 21 martie, adica joi, adica, probabil, ziua altor douaj’ de mii de oameni din toata lumea asta.

[As pune o poza sugestiva da’ am un jaf de calculator si chiar nu pot. Iti poti tu imagina o fraiera care doarme toata ziua de ziua ei. Pa.]

Lasă un răspuns

