karma

Standard

Ati observat cum, parca in mod strategic, barurile sunt asezate langa scoli si licee?
Vinerea trecuta am plecat de la franceza, avand in vedere ca aveam doua ore una dupa alta si ca dupa niste gesturi jenibile am blestemat-o pe profa vreo doua zile sperand ca asta va ajuta Karma sa-si faca treaba mai repede, si m-am instalat cat de comod am putut intr-un fotoliu din cel mai apropiat bar cu inca doua colege.
Am facut un check-in pe fb. ca persoanele pe care nu le suportam, macar din bun simt, sa nu-si miste fizicu` pana acolo.
Mi-am luat un ceai, mi-am aprins o tigara si m-am uitat cu coada ochiului la cel mai nou si urat videoclip al lui Pink: „Try”. Nu-mi plac culturistele: femei cu patratele si picioare de elefant. Mi se par un fel de barbati cu care Dumnezeu n-a fost asa generos si le-a lasat ceva mai mult spatiu in pantaloni.
In fine… ne-am ocupat timpul vorbind despre diverse; barfind pe profu’ X si Y si gasindu-i diverse scuze profei de franceza pentru cat de nesimtita a fost cu mine acum doua saptamani cand, fara sa-mi dau seama pentru ca eram singura care statea cu spatele la usa, au intrat doi gabori umflati de bere care s-au asezat la masa noastra.

Campanie impotriva chiulului blablabla ati chiulit? blabla dati-ne datele blablabla nu-i bine ce faceti blabla parintii vostri stiu? blabla
Gaboru’ meu mi-a aruncat o privire depreciativa din prima si m-am simtit datoare sa-mi mai ridic putin maieul ca sa-mi mai spal din pacate. Mi-am aruncat ochii in carnetelul lui si s-a simtit putin jenat cand am inceput sa-l corectez pe ici pe colo. Gura lui s-a transformat intr-o linie stransa, ca si cum buzele i s-ar fi magnetizat, si-apoi cu dispret mi-a zis ca si politistii stie sa scrie corect. Prin asta gaboru’ a vrut sa sublinieze, nu ca el n-ar fi prost, ci ca politistii in general nu sunt prosti. Asta pentru ca si el, la fel ca tine sau ca mine, stie despre reputatia lor.
Dupa inca un schimb de replici imi spune ca il stie pe taica-meo si ca ii pare rau ca a murit. Cat de credula pot sa fiu. Dimineata cand am plecat credeam ca cel din pat era taica-meo care dormea si de fapt era taica-meo cel mort. Nasol.
Si-apoi ei au plecat. SI-apoi noi am plecat. SI-apoi am aflat ca profa n-a venit la ore. Au ajuns-o probabil blestemele mele.
HaHa bitch! Karma! Karma! Karma!tumblr_meeougkjKx1rmuga6o1_500

Lasă un răspuns

