titanic

Standard

Am ajuns acasa si-am dat si eu pe ProTv c-am aflat de pe facebook ca lumea se uita la Titanic si parca-i smecher sa stii ca alti vreo 300 de ochi vad ce vezi si tu.
Mna… acuma un prost incearca sa descuie o poarta; a scapat cheile in apa si a fugit. Acuma astia doi au gasit cheile si bineinteles ca au reusit sa deschid portile… ca totusi parca e prea devreme sa moara. Si n-au cum sa moara amandoi ca s-ar duce tot filmu’ pe pula si nu s-ar mai uita nimeni niciodata.
Unu’ a postat ca inima lui e ca Titanicul: mare si mai-nu-stiu-cum. I-as fi zis ca inima lui e pe cale sa se scufunde in seara asta, da’ n-am vrut sa-i stric sperantele.
Acuma un prost s-a impuscat in cap
Acuma unu’ a furat un copchil. Acuma s-a suit in barca.
Acuma m-am plictisit. Am mai auzit replicile astea de cel putin douaj’ de ori. Da’ mi-e prea lene sa ma intind pana la telecomanda si sa schimb. As putea sa inchid televizoru’… oricum aflu de pe facebook tot ce se intampla.

Lasă un răspuns

