te iubesc te iubesc te iubesc

Standard

Cred ca-i important sa-i spui „te iubesc” atunci cand simti asta, fara sa te astepti sa ti se spuna inapoi. Habar n-am de ce e asa important sa-ti exprimi sentimentele, eu –  o orgolioasa incapatanata gasesc asta ca fiind foarte greu si de obicei cand o fac ori nu-s luata in serios ori e prea tarziu, dar intr-un fel asta apropie oamenii.
Te-ai gandit vreodata cum si de ce intervine rutina intr-o relatie? Sau de ce pe parcurs prezenta celuilalt nu mai e asa importanta ca la inceput?
Primul sarut e mereu frumos.
Primul „te iubesc” e la fel de frumos.
Restul sunt ca o rutina. Sarut acum; sarut peste cateva secunde; peste cinci minute; peste alte doua; sarut ieri; sarut maine; sarut… sarut… sarut… doar buze lipite din reflex – fara nici un sentiment; fara nici o traire; ca o obligatie… sau un obicei.
La fel si cu te iubesc’ul… te iubesc mai mult; ba nu, eu mai mult; ba eu mai mult; ba eu mai mult; sigur eu mai mult; ba eu mai mult… un joc interminabil la care nimeni nu renunta pentru a nu-l face pe celalalt sa se simta prost; la urma urmei nimanui nu-i place sa iubeasca mai mult… ca daca tu nu ma iubesti, nici eu nu trebuie sa te iubesc.

Mazga… asa patesc daca beau prea multa cafea si dupa iau calmante. Noapte buna.

Lasă un răspuns

