.

Standard

… si-apoi incepuse sa mi se faca mila de toate acele fetite care se chinuiau sa-si asorteze hainutele in asa fel incat sa le faca in ciuda altor chizde putin mai prost imbracate care, de asemenea, se chinuie sa-si accentueze pometii cu un blush cacaniu si-si arcuiesc sprancenele pana la refuz pentru a-i provoca pe ceilalti sa le faca complimente. Ce complimente poti sa-i faci unei fete cu fata acoperita doar de pometi si sprancene? Asta-i secretul celor 700 de like-uri pe facebook: putin blush si mult photoshop. Pisicute care se chinuie sa faca impresie in fata altor pisicute… parc-ar fi o tara de lesbiene.
Cocotate pe cele mai inalte tocuri, cu fundul inapoi si cu gentuta la subrat; incercand sa atraga atentia aceluiasi tip care sta la aceeasi masa de cateva ore. Absoarbe alcoolul ca o sugativa in timp ce ochii ii cad periodic ba pe sani; ba pe fund sau pe picioarele prea lungi ale fetelor care se misca dintr-o parte in alta a barului zambindu-i ceea ce inseamna evident ca are unda verde si cam un plus in orice si-ar propune el sa faca. Tipul ala… genul care s-a culcat cu toate pustoaicele din liceu lasand in urma lui un sir de inimi frante si himene rupte.

Brusc imi aduc aminte de filmu` pe care l-am vazut ieri. Era pe la sfarsit si tipul ii declara iubire absoluta in cel mai dramatic mod. Doua secunde mai tarziu era impuscat in cap si zacea intr-o balda de sange. Asa da…

Revenind…
Imaginea asta mi-a provocat repulsie asa ca am rupt foaia. Cartea asta nu se scrie singura si eu am numai idei de cacat; asa ca mi-am mai scos o tigara din pachet si-am reinceput sa scriu. Futu-i, mai am doar trei.pus3

Lasă un răspuns

