te iubesc din corason

Standard

Mersul lui tip paranteza mi-a atras atentia inca de la distanta. Mi-am dat seama dupa dexteritatea cu care baga mana in buzunar dupa seminte; si-apoi cum o ducea la gura ca face antrenament regulat cu mana dreapta. Inima a inceput sa-mi bata nebuneste cand am vazut ca-si arunca picioarele in directia mea. Iar papucii de firma, Adibas, m-au impresionat total. Geaca pana in talie; freza data cu gel; blugii stransi pe glezne. Stiu ce credeti! Ca m-am indragostit. In acest moment, rosesc. Am rosit si atunci. Caci am stiut ca inima lui, si nu telefonul, urla la mine: „te iubesc de mor, te iubesc din corason”. A fost o placere aproape orgasmica atunci cand mi-a zambit si mi-a facut din ochi in timp ce-si tragea mucii. Din acel moment, in care privirile noastre s-au intersectat, am stiut ca voi fi pe veci a lui. Sau ca macar ma voi gandi la el o perioada lunga de timp.
Of, cata suferinta. Stiu, exista sansa ca daca l-as fi sarutat sa se transforme intr-un print. Dar… durerea… din ochii lui era de-un mov natural. Asa ca n-am putut reactiona in acest fel.
Si-acum… regret.
Stau singura aici gandindu-ma la acel Jhonny Bravo brunet si cu tepi care ar fi putut sa fie al meu.

Lasă un răspuns

