cudedicatiepentruvoimuistilor

Standard

Sa ma pis pe soferii care nu stiu sa opreasca la trecea de pietoni mai ales cand ploua; sa ma pis pe soferii care accelereaza fix cand trec pe langa mine si ma uda din cap pana-n picioare; sa ma pis pe aia care au umbrela cat roada de camion si au pretentia sa fugi din calea lor ca sa poa` sa treaca ei. O sa beau multa bere in cinstea lor. Si-apoi o sa ma pis pe toti.
Singura parte buna atunci cand ploua e ca poti sa injuri pe oricine. Oricum vrei. Oricat de mult. Nimeni nu vede; nimeni n-aude.
Dupa un sfert de drum am vrut sa ma intorc acasa; sa ma ascund in pat; si sa dorm o saptamana. Da` am continuat sa merg; sa merg prin ploaie si-apoi sa dorm doar sase ore la scoala. Apoi m-am trezit si m-am dus acasa unde-am dormit inca trei. Intre timp s-a oprit ploaia si „ninsoarea” aia de care toti s-au bucurat [si nu inteleg de ce ca pana la urma s-au topit fulgii in baltile din craterele de pe asfalt & trotuar] a parut ca nu a existat niciodata.

Lasă un răspuns

