Cica vine Mos Craciun

Standard

Atunci cand te trezesti jumate mahmur si jumate racit si ma-ta are chef sa impodobeasca bradu` pentru ca asa i se scoala ei deodata intr-o dimineata in care tie ti se pare totu` de cacat; inclusiv ca te-ai trezit la ora unspe dimineata si ca ai o durere de cap de-ti vine sa te arunci de la etaj si ca e duminica si maine luni.
La cat de tare ma doare capu` am vrut sa-i spun maica-mii sa-si bage colindele in cur cu tot cu Mos Craciun da` chiar daca entuziasmu` ei nu-i molipsitor e totusi… fericirea aia pe care restu` oamenilor o simt cand vine vorba de sarbatori. Eu am scapat de ea de vreo trei ani.
Singurul lucru` care-mi place la iarna si sarbatori e prima zi cand ninge. Doar prima. Imi place sa ma plimb; si-mi place sa vad copii care rad; si mi se pare ca toata lumea e cu adevarat fericita. Dar doar prima zi. In restul zilelor de iarna cu zapada mi-as dori sa ma ascund in casa si sa hibernez pana trece iarna.

Lasă un răspuns

