Sanatate! Sugi &^*%

Standard

E naspa sa fii racit cand esti la scoala.
Am stranutat cam de cinci ori pe ora si-am consumat cam doua pachete de servetele. Ce cacat ar trebui sa raspund cand mi se spune „Sanatate”? In mortii tai, faci misto de mine? De unde-atata santate? „Mersi”.
Am reusit perfomanta de-a ramane cu ochii deschisi toata ziua. Nu merit un zece pentru asta? Sau macar un stimulent?
Habar n-am…
Am senzatia ca dorm cu ochii deschisi. Nu ca visez; ca dorm.
Si in timp ce scriu asta inca dorm. Dorm si visez ca-i ora noua jumate si ca-s la ora de istorie si ca profu` n-o lasa pe una care se pisa pe ea la baie. Si ca toti idiotii astia se prefac ca invata pentru teza de engleza cand de fapt toti belesc ochii pe pereti si-n telefoane.
Imi simt corpu` mai greu decat corpu`. Si nu-i de bine. Nu-mi fac testamentu`.

Mai astept zece minute

Lasă un răspuns

