Leapsa

Standard

Am luat leapsa asta cu japca de la Didi.

Zodia: Pesti.
Aş vrea: o rodie sau sa nu-mi fie somn acum sau bani sau o tigara sau sa dau timpul inapoi sau sau sau.
Păstrez: orice inutilitate pe care o arunc in cutia cu amintiri.
Mi-aş fi dorit: sa fi tacut la momentul potrivit.
Nu-mi place: nimic.
Mă tem: de intuneric si singuratate.
Aud: linistea.
Îmi pare rău: ca nu le-am futut o flegma intre ochi si-un sut in cur oamenilor care chiar o meritau.
Îmi place: să mananc.
Nu sunt: falsa.
Dansez: cand am chef.
Niciodată: n-am sa fac ceva ce nu vreau sa fac.
Păr: un brunet-saten-blond despicat la varfuri pe care mi-as dori sa-l transform in ceva cret cret cret cret cret sau drept drept drept drept drept drept drept.
Plâng: ca o proasta la filme, melodii sau cand se constipa cainele.
Nu sunt întotdeauna: nesimtita.
Nu-mi place la mine: picioarele prea albe si soldurile.
Mă enervează: curvarii, politicienii si prefacutii.
Sunt confuz/a: mai tot timpul.
Mă simt în siguranţă: langa oameni pe care ii cunosc.
Am nevoie: vezi „as vrea”.
Ar trebui : sa ma culc.

Lasă un răspuns

