Eu – o nesimtita, o indiferenta si-o copila

Standard

Cele mai faine momente sunt alea in care te ia in brate, te pupa pe frunte si iti spune ca totul va fi bine. Te simti iubita ca o prietena de-un prieten pe care, la randul tau, il iubesti ca pe-un prieten. Fara sentimente; fara complicatii; fara discutii filosofice despre viata, relatii sau oameni… doar cuvinte care curg intre doi oameni in mod firesc la o doza de bere si-o tigara. M-am saturat de oamenii care se preocupa doar de propriile interese. Ma pis pe ei de javre obosite. E-un fel de legea junglei: eu, persoana mea si cu mine. Am nevoie de oameni care sa participle la discutii, cu care sa am ce vorbi, nu care sa se gandeasca doar la ei. Urasc sentimentul ala, pe care pun pariu ca l-ai simtit si tu candva, ca vorbesti ampulea la pereti. Frate, daca voiam sa vorbesc singura ma duceam in baie si vorbeam cu oglinda. Imi futeam o palma de draci doar ca sa vad cum capu` meu se duce intr-o parte, ma duceam in camera, ma bagam in pat, ma culcam si a doua zi o luam de la capat. Ce ziceam? A, da.
Baietii-s altfel… habar n-am! au lumea lor. Mereu am gandit asa. De-aia am trait mult timp cu frustrarea ca mama nu m-a facut baiat.
Fetele-s mai barfitoare, mai rele si mai false de enspe mii de ori si d-aia, probabil, mi-e greata de toate pizdutele de pe holurile liceului care-si leagana soldurile pana-n curtea scolii, in pauza mare, ca sa pufaie un slim. Isi dau mai multe aere decat ventilatoru` si ma gandesc cu groaza la momentul in care voi fi nevoita sa suport femeile mai mult decat e cazu` avand in vedere ca mai bine-as muri constipata decat sa mai am incredere in vreuna.
Jur, daca ar trebui sa incasezi valoarea sinceritatii unei don-soare tipice de 17-18 ani n-ai putea sa-ti cumperi nici macar o tigara.
Sunt mai multe categorii de baieti, ce-i drept, dar eu i-am pastrat langa mine doar pe cei langa care timpul trece fara sa-l simt; cu care subiectele de discutie curg usor si repede; langa care ma simt eu; si cu care stiuc-as putea sa vorbesc despre orice. Nu ma intereseaza orice prostalau plin de greata care sa-mi reproseze ca nu stiu sa ma port ca o fata cand chiar nu vreau sa ma port ca o fata. Nu coaie! In unele momente ma doare fix in pula. Vreau sa fiu eu – o nesimtita, o indiferenta si-o copila.

Lasă un răspuns

