25 octombrie

Standard

O dupa-amiaza calda de octombrie pe care mi-o voi petrece acasa, cu o ceasca de cafea, imediat ce scap de la scoala.
Merg singura. Frunzele se sfarama usor sub greutatea pasului meu si masinile alearga din stanga in dreapta – din dreapta in stanga pe langa mine.
Un grohait de motor se-aude din spatele meu; trece pe langa mine si apoi usor-usor e inghitit de strada si sunetul se estompeaza.
Colanti roz, esarfa roz, telefon roz si trei suvite fost roscate, acutale portocalii. La soare ma pot uita dar la colantii ei ba. Atata roz imi irita retina.
Ma misc dintr-o parte in alta pe trotuar ca un betiv fara simtul directiei cu ochii aruncati in telefon. Gandul imi zboara aiurea si ma teleporteaza undeva in spatele ecranului telefonului meu. Ma trezesc numai niste hahaha`uri insistente si obositoare.
In casti imi suna „You will never know” de la Imany. Buna piesa. Imi aduc aminte ca o ascultam de multe ori inainte sa ma culc. Dar gandul asta e alungat repede din minte si inlocuit cu cel ca doar trei etaje ma mai despart de-o dupa-amiaza buna si-o cafea excelenta.
Si-apoi, cu aceeasi stare buna de care-am facut rost din cauza caldurii, urc scarile. Mirosul de parfum ieftin imi inunda narile si simt ca ma intoxic. Vecinul de la patru iar a trecut pe-aici. Vecinul meu de la patru? E bun, serios ca-i bun. Are niste ochi la fel de albastri ca cerul intr-o zi calda, o zi calda cam ca asta, un corp atragator, un fund sexy si o gagica spalacita si putin prea inalta pentru el. Si incapacitatea de a-si alege un parfum bun.

––––––––––––––––––––––-
De fapt n-am baut nici o cafea in ziua aia. M-am ales doar c-un pahar de Pepsi si-un miros de parfum` naspa care mi-a ramas in nas.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

