Tenativa de-a invata intr-o joi

Standard

 

Mortii ei de scoala. Cat de greu poa` sa fie!?! Cat de mult pot sa am de-nvatat!?!
Ma asez cu picioarele incrucisate pepodeaua din sufragerie, cu o ceasca de cafea pe masuta, in stanga mea, si cu cartile intinse in fata mea.
Deschid o carte si incerc sa citesc. Baga-mi-as. Pe langa faptul ca habar n-am latina [si asta inseamna ca HABAR N-AM! nu ca ma dau defecta si de fapt iau zece pe la lucrari] mai e si peisajul: un cer de toamna aspru si albastru care atarna la geam. Ma intorc cu spatele la geam si incerc sa ma concentrez asupra concentrarii. Futu-i! Devin din ce in ce mai plictisita; mai agitata. Cleo se holbeaza la mine de pe canapea cu o privire care-mi zice: „Habar n-ai!„. In semn de protest sorb zgomotos din cafea si ii arunc o privire plina de sictir. Se intoarce si-mi arata curu`.
Arunc cartea jos si iau alta cu o coperta care vrea sa para ceva mai atragatoare. O deschid la o pagina oarecare. Autorii isi bat pula de noi la modu` grav si nimeni nu ia nici u fel de atitudine. Ce pula mea e cu frazele astea in ultimu` hal de lungi; in asa hal de complexe si mai ales asa greu de digerat?
Iau un pix si incerc sa scriu ceva.
Timpul trece.
Ma uit la pagina. Hartia se uita la mine.
Frate… da-o dracu` de treaba… Hai! Scrie ceva! Orice!!!
O introducere, o concluzie sau cateva fraze mici; chinuite; vai de capu` lor! Ma rezum la un smiley cu bula de dialog care ii iese din ureche si in care scrie „Buna!”. „Buna!” ii raspund si eu. Ii stabilesc sexul schitand o pereche impresionanta de tate. Arunc foaia si cred ca aterizeaza intr-un mod silentios undeva prin spatele meu. Nici ca hartie igienica nu l-ar folosi profa mea.
Deja simt ca mi-am pierdut prea mult timp din viata aiurea. Mi se rupe. Ma duc sa dorm. Am terminat cu invatatu` pe ziua de azi.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

