Inspiratie de toamna

Standard

 

Scot din sertar un pachet de tigari, deschid fereastra si ma asez pe pervaz.
Imi place ca de fiecare data cand vin la Ea pot sa fumez cat vreau si din cand in cand mai primesc si din lichiorul ala genial de cocos.
Aerul e curat si rece, iar cerul sta sa cada de la stelele astea care-mi sclipesc in ochi. O semiluna atarna sus in gol. Cerul se intinde peste tot si sub el jungla de beton o ia razna.
In timp ce stau aici, vocea lui imi patrunde in constiinta. E acel moment al anului. E vesnic in mintea mea, dar lucrurile pur si simplu par mai dureroase toamna. Acesta e momentul pe care il asociez cel mai mult cu viata mea dinainte. Mergeam spre casa pe acelasi drum cu vantul si frunzele cazand din copacii negrii si uscati si-un soare mare si ruginit stralucind de la capatul lumii si cand ajungeam acasa ne faceam cate un ceai sau cate-o cafea; ne aprindeam cate-o tigara si radeam pana ne dureau obrajii.
Ma scald in gandul asta pentru o vreme si apoi il alung din minte. Imi aprind o tigara. Ador sa fumez in perioada asta a anului. Uneori e doar vorba doar de obisnuinta; dar in aceste seri vreau sa savurez fiecare faramana din fiecare fum tras in piept. E ceva legat de aerul asta rece care-l face mai viu si mai plin, dar dispare si mai repede si ramai tanjind dupa un altul.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

