Din nou despre scoala…

Standard

Mi-ar fi placut ca ora de romana, la liceu, sa fie la fel de faina ca-n generala. Pentru ca nu-i decat un motiv sa ma uit la ceas sau sa mi se faca foame.
In teorie scoala-i foarte frumoasa. Da` nimeni nu spune ca de fapt si profii au toane; si ca pe masura ce crestem nu-i mai privim doar ca pe niste profesori, ci ca pe niste oameni. Oameni cu care n-am sta de vorba nici macar la o cafea. Ei au toane; si noi avem toane… Si dimineata e mai greu ca de obicei.

Nu vorbi! Nu mesteca guma! Stai frumos in banca! Nu copia! Invata! Fii atent! Liniste! Raspunde! Ai 2 pe azi! Poarta uniforma! Nu te intoarce la banca! Ridica-te in picioare! Respecta-ma! Treci in fata clasei! De ce nu ti-ai facut tema? Ai nota 2!

Nu… hai ca nu-i asa rau…
Asta pentru ca stau in ultima banca; am o cafea pe banca; o tigara in banca; ma sprijin de perete; am o perna sub cap si, cel mai bun lucru, urmeaza pauza mare.

Lasă un răspuns

