Mai bine dusmani adevarati decat prieteni falsi

Standard

Hai ca sigur ti s-a intamplat si tie sa vezi pe strada, din intamplare, persoana aia cu care candva imparteai si ultima tigara. Persoana aia pe care credeai ca o poti suna la trei dimineata in caz ca ai o problema. Genul de persoana cu care ai amintiri si de care ti-e dor… dar careia i-ai fute una in mecla in momentul in care o vezi pe strada. Nu-i vorba de resentimente aici. Sau poate!?! Presupun ca-i vorba de atitudinea de cacat pe care o emana. Atitudinea aia de „ma doare-n pula c-ai facut parte din viata mea, eu traiesc in prezent”.

Am gasit pe facebook poza asta:

Pe bune!?! Voi plangeti cand va aduceti aminte de ei!?! Mie imi vine sa sparg monitoru’. La faza asta nu-i decat o intrebare: „Coaie, in toata perioada aia te-ai prefacut ca esti tovaras cu mine!?!” Oamenii-s mai caini decat cainii. Se schimba in asa hal incat nu-i recunosti.

Era o vorba: mai bine dusmani adevarati decat prieteni falsi. Eu m-am ars. Si m-am invatat minte ca din partea oamenilor la care tin cel mai mult trebuie sa ma astept la orice.

Lasă un răspuns

