O leapsa

Standard

Am ajuns acasa si *hopa* surpriza de la Owlisha : o leapsa.
Sa vedem…

Reguli:

1.Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i

1.2. Sa spun unspe lucruri despre mine…

  1. Am o asa-zisa „cutie de amintiri” in care adun toate lucrurile inutile, cu o oarecare semnificatie, care-mi apar in cale in speranta ca peste un timp o sa deschid cutia si-o sa spun „ziua aia…” ;
  2. Imi fac prieteni greu dar cand ii fac… ii fac pentru toata viata;
  3. Sunt greu de pus la punct;
  4. Nu imi este frica de nimeni;
  5. Sunt timida de fel… dar stiu sa ascund asta;
  6. Cand sunt singura acasa ma inchid in camera si intru pe youtube – karaoke;
  7. Sunt foarte rautacioasa si sarcastica;
  8. Ma gandesc mai mult la trecut decat la viitor;
  9. Sunt pesimista;
  10. Ador sa mananc;
  11. Nu-mi place sa vorbesc despre mine;

3.

1.Când te-ai trezit?

Cand un idiot m-a sunat cu numar ascuns in speranta ca il voi lasa sa faca misto de mine;

2. Sus sau jos?

Mijloc;

3. Ultima persoană cu care ai vorbit?

Un tip care m-a intrebat care-i numarul de telefon al cainelui meu;

4.De ce minţi?

Pentru ca adevarul doare…

5.Eşti o persoană superstiţioasă?

Nu… prea…

6. Ai vreo fobie? Care?

Mi-e frica de spatiile mari si/ sau aglomerate

7. Ţi-ai fi dorit să fii. . .

Balerina…

8. Cald sau rece?

Temperatura camerei…

9. O celebritate pe care o admiri

Hannah Montana….. glumesc…. Justin Bieber!

10. Mâine?

Vreau sa dorm pana tarziu!

11. Acum, eşti fericit/fericită?

Sunt mai fericita decat oamenii nefericiti, evident.

Intrebarile mele:

1.Serialul preferat?
2.Cum reactionezi la gelozie?
3.Ce admiri la parintii tai?
4.Modelul tau in viata?
5.Replica favorita?
6.Care-i principala ta calitate?
7.Un lucru pe care ai vrea sa-l schimbi, in general?
8.Daca ai avea o superputere care ar fi aceea?
9.Daca ai gasi un portofel cu bani…
10.Iti plac provocarile?
11.Daca ai mai avea 24 de ore de trait ce ai face?

4.

Calculatoru’ merge cu curu’ si nu pre imi permit sa pun unspe linkuri… asa ca cine vrea leapsa asta n-are decat sa se serveasca… da’ as vrea sa stiu si eu cine a luat-o ca sa stiu ce a raspuns la intrebarile mele…

Lasă un răspuns

