Sunt mai fericita decat oamenii nefericiti

Standard

Singura pe strada. Castile in urechi. Muzica buna. Sau ceea ce numesc eu „muzica buna”. Dar orice-i mai bun decat house, manele & dubstep. Zic eu. Anyway… Repet: singura. „Nu merg acolo” „Nu stau aici” „Ma plictisesc” . M-am cam saturat. Picioarele mele sunt mai intelegatoare decat oricine altcineva. Si cateodata… ele merg singure… si habar n-am unde ma duc.
Cand stai singur intr-un loc retras unde oamenii vin si pleaca e mai usor sa-ti dai seama ca nimeni de fapt nu-i fericit. Si sunt zile in care te simti mult mai bine cand iti dai seama ca oamenii nu-s fericiti. Habar n-am de ce… Da’ asa m-am simtit azi. Am clocotit in nefericirea mea pana am vazut ca sunt oameni mai nefericiti si-apoi m-am scufundat in propriul orgoliu ca un vierme cand mi-am dat seama ca-s mai fericita decat acei oameni nefericiti. Si-acum am ajuns acasa. Si scriu despre cat de fericita sunt in comparatie cu oamenii nefericiti. Mi s-au uscat ochii si mi-au inghetat picioarele. Si daca ma vedeti singura si cu ochii in lacrimi nu inseamna ca plang. Inseamna ca mi-a intrat ceva in ochi. Ce? O amintire. Amin.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

