In total am noua vaci si cu mine zece

Standard

Am doua vaci pe birou. Si sapte vaci in frigider.
Opt dintre ele mi-au aratat ce stiu sa faca cel mai bine. Sa ma impinga. Da, sa ma impinga… spre cei dragi. Si de fiecare data cand o face ma provoaca sa fiu un pic mai tandra. Si-mi spune de fiecare data sa indraznesc sa fiu tandra.
Ultima vaca… imi spune ca este prietena mea si, vezi Doamne, chiar daca-i distrata nimeni nu se pricepe mai bine decat ea la lapte. La final mi-a zis: „Ce vaca sunt, am uitat sa ma prezent” dar am aflat dupa aceea ca pot sa-i spun „Vacuta-cea-mai-priceputa-si-talentata-din-lume”.
Ce vaci…

Lasă un răspuns

