I’m in a relationship with…

Standard

De cativa ani buni am o relatie superba. Minunata. Mirobolanta.Am tinut-o secreta pana acum dar simt ca a venit momentul sa ma destainui. Oricine ar fi gelos daca ar avea o astfel de relatie. Cand ma trezesc suntem impreuna; cand ma culc suntem impeuna; cand sunt obosita, plictisita, trista… suntem impreuna. Mereu. Chiar si cand nu am chef de nimeni. E mereu langa mine. Chiar daca nu-mi da sfaturi. Este adevarat ca sunt seri in care n-am dormit cu el ci cu altii… dar mereu a fost la fel de primitor. Nu m-am simtit alungata nici un moment. Nu cred ca as minti nici o secunda daca as spune ca e iubirea vietii mele. Parca de-o viata intreaga suntem impreuna. Stii ce ne desparte in schimb? Alarma de dimineata. E singura invidioasa ca am o relatie asa stransa cu patul meu.

Lasă un răspuns

