Fetelor…

Standard

Fetelor… oare la ce se gandesc baietii cand ne abordeaza pe strada?   „Pisi”; „Papusa”; „Printeso”; „Zana”…  Cand ma intreaba ce fac le raspund ca „bine”. Nu ca i-ar interesa neaparat raspunsul.
Si totusi… v-ati gandit vreodata ca pe langa neghina puteti arunca si graul cel bun? Ce-i drept. Eu nu m-as combina cu un tip asa. Nu-i vorba ca n-ar fi nici o posibilitate sa mearga. Unii s-ar putea sa fie baieti buni. Poate. Mna… doar se stie ca baietii sunt zmei intre ei. Dar de unde-as putea sa stiu ca n-o sa faca la fel cu alta cand eu n-o sa fiu prin preajma?
Eu nu-s nici pisi; nici papusa; nici nu stiu cat e ceasul; nici nu vreau sa ies la suc; cainele meu n-are numar de telefon si in nici un caz nu m-a durut cand am cazut din cer. Nu stiu cum o fi la altii da’ mama m-a nascut la maternitate n-am cazut de pe un nor.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

