wtf!?!

Standard

Un salut – salut; un vesnic citat de suferinta; un schimb de replici despre filmele preferate; un fals „te inteleg si vreau sa-ti fiu alaturi” spus dupa primele doua minute de conversatie si cam asa cred unii pusti ca se agata pe chat-ul de pe facebook. Asta lasand la o parte cele trei-patru poze imbracat in camasa descheiata care lasa la vedere osanza atarnand peste curea.

„eu inteleg poate ai trecut prin multe in viata stiu cea ce inseamna sa suferi dar eu nu de aia ti-am cerut nr sa imi bat joc doar imi doresc pe cineva care ma intelege si cu care pot vorbii”

WTF!?!
Nu ma pot decide daca sa-mi fie mila sau sa ma pis pe el de ras. Cine stie? Daca mai lungesc conversatia poate pan’ la final o sa fiu ceruta si-n casatorie. Eu nu-s mama ranitilor nu in seara asta!!! . Asta-i clar. Da’ oare el e atat de prost!?! Sau are atata vrajeala de n-a vazut Parisu’?

my mood:

Lasă un răspuns

