Eu ma holbez

Standard

Stiu ca atunci cand merg singura pe strada ma holbez la oameni. Habar n-am de ce. E neintentionat. E ca si cum te-ai uita la un film nasol si dintr-o data apare o scena interesanta. Paf! Intri in transa.
Mi-am dat seama de chestia asta abia azi. In fata mea era un barbat c-o fetita de mana: „Tati… unde-i mami?” „Dam acum de ea”
Si de curiozitate m-am uitat la toate femeile care veneau in directia lor incercand sa-mi dau seama care ar putea fi mama. Si mi-au picat ochii pe-o femeie gravida. Pe burta ei de fapt. M-am surpins holbandu-ma cateva secunde. Apoi a urmat sa ma holbez la fata ei. Ovala. Par scurt blond. Vorbea la telefon. Si intr-un mod bizar… s-a uitat la mine. Mi-a zambit. Si mi-a facut din mana. M-am uitat in stanga. In dreapta. In spate. Peste trotuar. Mie mi-a facut din mana. N-o cunosteam. Nici ea pe mine. Si acum… stand in fata calculatorului si apasand alene pe taste… ma gandesc totusi c-ar fi fost o scena asa faina de film daca si eu ii faceam din mana. Cine stie? Poate data viitoare. Pe acelasi trotuar. Si cu aceeasi femeie gravida cu rochie scurta roz.

Lasă un răspuns

