Eu vara invat [2]

Standard

Eu vara invat
Ei… si nu am nici o vina
Ca profa e nebuna parca a tras cocaina
Ea ii vede si pe Einstein; si pe Tesla si pe Newton
Domnu’ director… ce-i ala un etalon?
A… si ma indrept catre scoala
Cu carti si cu caiete… am o durere abdominala
O zaresc la catedra si am fluturi in stomac
O sa ma scoata la tabla si de emotii o sa tac
Si jur ca eu am invatat
Dumneata deja ai abjudecat
Dar ce sa scriu despre motor
Cand tu te uiti la mine intr-un hal asa dezaprobator

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

