Eu vara invat [1]

Standard

Eu vara invat,
Ei… si nu am de ales
E singura idee ca media n-o platesc
Beau in cinstea profesoarei ca tre’ sa ma distrez
La corigenta beau cafea ca tre’ sa ma trezesc
Am hibernat tot anu’ pe o banca
Absenta am luat si-acuma vin la vara
Toata vara ba pe-afara, ba caietul, ba si cartea
Fizica nu ma lasa am ajuns sa visez profesoara
Fratii mei… acuma-s pe la mare
Se balacesc intr-una si de scoala-n cot ii doare
Paharu sus „now”
Ca mie-mi place sa-nvat
Nu de altceva da’ de chiul ma dezvat

Eu vara invat [vara invat]
De chiul ma dezvat [de chiul ma dezvat]
Zorii zilei ma prind
Din caiet citind
Pentru ca vara invat

6 răspunsuri »

Lasă un răspuns

