eu + mare = love

Standard

Vara asta: eu + mare = love
ieieieieieieieieieieieieieieiei

Fara dobitoci care sa-si lase jegurile pe plaja; Fara nespalati care sa se pise in mare; Fara tristi care sa asculte manele de pe telefon; Fara nasoli care sa alerge pe langa cearsaful tau si sa ti-l umple de nisip; Fara oameni care sa strige ca vand pietre de baie, papusoi fiert, ziare etc.etc.etc. ;

Fara toate astea imi doresc o plaja doar a mea. Nisipul meu. Portiunea mea de apa in care sa stiu ca n-a intrat nimeni si s-a pisat vreodata. Fara alti oameni in slip.  Bai… ce nu intelegi? Vreua o plaja goala doar pentru mine. Sa ma bucur de soare cat vreau eu. Hah!

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

