Adios!

Standard

Adio vara. Adio mare. Adio vacanta. Adio dispozitie. Adio distractie. Adio oameni. Adio zambet. Adio plaja. Adio fuste. Adio. Adio. ADIO.

Am o vaga presimtire ca pana la urma ma voi abona fara sa vreau la olimpiada de matematica de vara. Adica… cum sa-ti explic? Profu’ ma iubeste cu adevarat. Asta simt. Ma vrea langa el in orice moment. Si nu doar pe mine… nu! El iubeste oamenii in general. Mai mult pe mine si pe colegii mei. Azi, pe langa cele sase ore normale de scoala, am inca doua de matematica. C-asa de mult il iubesc si eu incat nu-mi pot dezlipi ochii de la el. La soare ma pot uita, dar la el ba. Bine ca afara sta sa ploua.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

