Dintre 1000 tot iese in evidenta

Standard

Am facut slalom printre persoane si persoane si-am dat peste o tipa care avea o poza facuta in asa hal incat sa-si scoata curu’ in evidenta, ca jumate din pozele ei de altfel, si la descriere: „Dintre 1000 de persoane tot iese in evidenta”. Fuck it! Voiam s-ai las: „Dintre 1000 de persoane tot iese in evidenta la cat e de mare”. Da’ m-am abtinut cu greu si mai rau mi-am facut. Oare-s singura care nu se poate abtine sa lase un comentariu atunci cand simte nevoia sa o faca? Fuck. FUck. Fuck. Fuck. Fuuuuuuuuuuuuuck. Pana imi misc fizicul pe usa afara nu trebuie sa mai intru pe facebook. Ca altfel… dau de-o cearta si astazi.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

