One Direction [3]

Standard

„Fututi mortii mati de cocalar infect….nici macar nu i`ai ascultat maa manelistule…dute`n pula mea si asculta`l pe Guta”

„si daca fetele de 12 ani sunt cele care ii asculta, cele de 14 ii injura sa inteleg. n-ai absolut niciun drept sa apari tu din noapte si sa incepi sa dai in stanga si in dreapta asa cum iti pica tie din cer. eu una cred ca ai gresit cand ai postat asta (cineva mai sus spune ca pe blog pui ce vrei, despre ce vrei si cum vrei- intr-adevar, dar intotdeauna exista mici exceptii, ceea ce ai facut tu aici e clasic paparazzilor. ma-ndoiesc ca vrei a semana cu ei)”

„Nu stiu de ce din toata postarea ta reiese doar un singur cuvant “GELOS”. Adica serios, toata lumea ii critica. Daca tot te crezi mai destept ca ei de ce pula mea nu ai ajuns si tu pana acum in Top Biliboard ? Sau mai bine dute nene si spanzura-te, dezvirgineaza-te cu pisica si dupaia sa vorbesti. Te oftici ca tu esti un hipopotam dala cu bale la gura care la prima fata cu fusta scurta care trece pe langa el si fluiera si ei sunt.. cine sunt ! Nu serios acum, mi bine ai tacea !!!”

„Tu nici macar nu le-ai ascultat o melodie si te crezi in stare sa ii critici. Pai ba omule sau mai bine zis RAHATULE date-n pula mea si dute si sapanzura-te ca e de 10.000 de ori mai bine asa. Si cica nu-ti plac da faci postare despre ei si zici ‘Justin Bieber la puterea a cincea’ poi ba RAHATULE CU OCHI, Mazga moarta, vaca turbo mai bine taci dracu din gura si gemi cand te fute pisica. Ca eu una cred ca o sa fie cea mai mare pula pe care o s-o vezi. Si ca sa inchei frumos ‘ SA MA PUPI IN CUR SI PE MINE SI PE TOTI DIRECTIONERII ” PA-PA #zap”

Si cand te gandesti ca totul a inceput aici.
Doua „directionere” ofticate tare ca i-am jignit pe fatalaii de la One Direction in incercarea de a-mi exprima parerea sincera pe blogul meu personal despre o chestie au avut o nefericita tentativa de-a ma face sa ma simt prost lasandu-mi vreo 15 comentarii, cu acelasi IP, dar nume diferite, in care sa-mi explice ca nu sunt decat o manelista obosita care „a aparut peste noapte” si care o sa ajunga in Iad pentru ca a cazut in pacatul de-a jigni asa niste bunaciuni. Iami-Iami. Ca dau in diabet.
Alta dovada ca mass-media nu-i decat samponul care spala creiere… n-am.

14 răspunsuri »

  1. Aha. Nu stiai ce sa mai postezi asa ca ai pus cacatul asta. Intr-adevar, inteligenta alegere. By the way, aceste comentarii puteau fi citite si din postarea anterioara asa ca ti-ai obosit mana degeaba. Si da, poti sa-mi raspunzi cu un comentariu rautacios, cum am observat ca faci de obicei. Se vede ca nu ai alta ocupatie.

    • Te crezi in stare sa ma critici pe mine si ai impresia ca stii sa citesti oamenii cand, in definitiv, tu domnisoara habar n-ai cine sunt eu cu adevarat. Doar pentru ca ma pis pe One Direction’ii tai asta nu inseamna ca ascult manele sau ca nu stiu pe ce lume traiesc. Dar „by the way” am aflat deja ca esti una din alea care ar fi in stare sa fuga de-acasa daca maica-sa i-ar lua mp3-ul/ telefonul, pe care oricum ea l-a cumparat, pentru ca mi-ai mai lasat un comentariu in care ai incercat tu sa zici niste cacaturi. DIn pacate m-ai confundat cu cineva careia chiar ii pasa. SI nu inteleg de ce te mai chinui. O zi buna. E 9:27 dimineata. E normal ca eu sa stau si sa-mi verific blogul. Nu inteleg de ce tu stai si ma mesteci de cur cu chestii de genul. O zi buna, din nou.

      • In primul rand, eu personal, nu am zis ca asculti manele sau ca „nu stii pe ce lume traiesti”. Cred ca ma confunzi. Si da, inca o data „by the way”, nici tu nu ma cunosti si nu stii ce fel de persoana sunt si nu ai dreptul sa ma numesti „una din alea care ar fi in stare sa fuga de-acasa daca maica-sa i-ar lua mp3-ul/ telefonul, pe care oricum ea l-a cumparat” deoarece nici eu nu te-am insultat. Eu mi-am zis doar parerea. In plus, nu „am impresia ca stiu sa citesc oamenii”. In acel comentariu nu am zis nimic despre tine, am zis ceva despre postare. In schimb, cred ca tu „ai impresia ca stii sa citesti oamenii”.

      • Mda… cred ca te-am confundat. Da’ si tu pe mine.
        Ati fost asa multe care ati incercat sa va dati interesante si inteligente incat am considerat ca nici nu mai conteaza care si cum. Si cred ca pe blog la mine, la mine acasa cum ar veni, ma pot crede cine vreau eu sa fiu. Tu, si celelalte, nu sunteti pentru mine decat colindatorii din timpul iernii. Nu va deschid usa, dar ma uit pe vizor.
        Nu stiu ce intentie ai avut prin comentariile astea… da’ nu m-ai impresionat in nici un fel.
        Si pentru ca blogul meu nu se bazeaza pe „One Direction” ci pe niste postari din care reiese ca am o mentalitate originala si ca n-am nevoie sa invat sa gandesc… o sa te las pe tine si pe prietenele tale sa ma comentati si sa ma criticati cat vreti voi. Pentru mine nu-i decat amuzament.
        Haters make me famous.
        Sa-nceapa revolutia :lol:.

  2. Vai da’ chiar nu pot sa cred cat de tare-n gura se crede lumea asta… virtual,cand in realitate tremura cand e vorba sa scoata un cuvant,dar desigur traim intr-o lume moderna cand putem fi cine vrem noi ,pe un blog , care chiar e original prin faptul ca nu se conduce de „turma”.
    Ce sa mai zic :))) ma amuza si pe mine :)))

  3. Vaiii tu, te crezi prea desteapta..cat tupeu fantastic pe tn, ESTI UN CACAT si comentezi, tu nu ai realizat nimic femeie in viata ta , ca se vede si dupa cum te comporti (poate nu esti asa insa asa dai te inteles) Tu crezi ca daca ii jignesti pe 1D esti mai interesanta? nu,pur si simplu te bagi in seama ca o idioata,o ignoranta!! Nu sti nici despre ce vorbesti!! te crezi smechera ca ai aflat si tu de bloguri si iti dai cu parerea fara sa sti . Nu vezi ca toate de aici ti`am dat maxim , ti`am dat mielu de mult , esti o idioata!!! Ramai in lumea ta in continuare sa urasti oameni pe care nu`i cunosti . Sau poate esti traumatizata cn stie…apropo nu te-au rugat niciodată părinţii tai să fugi de acasa?? ca nu cred ca te suporta nici ei…Oare asta este o zi deosebita sau tu esti mereu asa tampita?? date draq de copil facut pt alocatie, spalacita.. Nu-i asa ca iubesti natura, in ciuda ceea ce ti-a facut tie?

Lasă un răspuns

