Hallelujah

Standard

Iaca rabdarea nu-i una din calitatile pe care sa le am. Asa ca mi s-a parut amuzant ca dupa scoala a plouat cu galeata, c-am ajuns uda in ultimul hal in scara blocului, ca s-a luat curentul, c-am urcat scarile si-am mers prin casa cu lumina de la telefon pe post de lanterna. Da, amuzant. Da’ n-as mai repeta asta. Magazinele erau deschise. Si inauntru era cate o lumanare aprinsa la misto sa se vada om cu om. Cainii se ascundeau in scari de bloc. Oamenii umblau cu lanterne in maini si cu cizme de cauciuc. Nu stiu daca sa-mi imaginez un scenariu de film de groaza; apocalipsa sau pur si simplu un potop. Dumnezeu s-a pisat pe noi la propriu si de data asta.

Noi sa fim sanatosi.

Lasă un răspuns

