Cica cel mai tare dans vazut vreodata

Standard


Ma lovesc de clipul asta de vreo trei saptamani.
Publicat pe 19 ianuarie 2012. 636,580 vizulizari. 2,208 likes, 67 dislikes.
Am incercat, ca pe langa curanul don’soarei platinate, sa vad sincronizarea dintre ei. Exista. Melodia e faina. Dar de ce se numeste „cel mai tare dans vazut vreodata” cand timp de doua minute si sapte secunde vezi doar curul tipei cum se onduleaza si se balanseaza si se unduieste dintr-o parte in alta? Habar n-am daca mi-a placut sau nu. Mi-a placut? Nu mi-a placut? Am mintea goala cand ma uit la video asta.
Nu-s la fel de sigura ca exista un cur mai fain de-atat. Dar dansuri mai „tari”… cu siguranta sunt. Si youtube’ul e plin.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

