Muzica de fundal IVR

Standard

Ce dramatica ar fi viata daca muzica de fundal n-ar fi doar pentru filme.
Asa de tare-mi place sa transform, in ultimul timp, toate chestiile negative din viata mea in unele pozitive doar gandindu-ma ca fac parte dintr-un film si toate cacaturile astea fac parte dintr-un scenariu imaginar incat daca ar exista muzica de fundal si-n viata reala as da din coada de-atata fericire.
Ideea e ca am un fix legat de melodiile clasice. Asa ca in filmul meu s-ar auzi putin Beethoven; putin Mozart; putina horcaiala si putina muzica lacrimogena pentru zilele cand am chef sa ma ghemuiesc in curu’ patului cu un kil de ciocolata si sa bag o boceala de zile mari. C-asa suntem noi fetele: plangem, da’ nici noi nu stim de ce.

Lasă un răspuns

