Te-ai simtit vreodata invizibil?

Standard

Azi am trecut pe langa niste vecini care discutau, i-am salutat, si pur si simplu s-au facut ca nu ma vad. Vanazatoarea de la magazin s-a simtit datoare sa-si calculeze datoriile in loc sa ma intrebe de sanatate. La scoala o colega era sa se aseze pe mine. Maica-mea a devenit dintr-o data muta, thx God, pentru ca nu-mi explic de ce n-a pus cele 432987594365936 de intrebari cand m-a vazut mai devreme acasa. Profa de romana nici n-a observat ca in ultima banca e un loc liber asa ca nu mi-a pus absent. Hai serios!?!
In asa hal de invizibila am ajuns sa fiu incat cred ca oamenii au inceput sa vada prin mine. Da. Clar. De maine nu mai ascult pe la usi sa aflu chestii pe care n-ar trebui sa le aflu. De maine o sa stau direct in spatele oamenilor sa aflu chestii pe care n-ar trebui sa le aflu.

Lasă un răspuns

