E fain sa o faci

Standard

De ce o fac eu?
De ce o faci tu?
De ce o face toata lumea?

Am aflat de foarte mult timp ce senzatie faina este cand faci asta. De fapt, pe moment, ti se pare un lucru normal iar dupa aceea te lasi purtat de val pana la sfarsit. Ce naiba? Toata lumea o face! Si pe parcurs te trec sute de senzatii. Cel mai fain este cand nu o faci singur, ci cu inca cineva. Ba chiar… cu mai multi. Si mai fain este cand nu o faci chiar pe intuneric si mai e si cate o lumina slaba aprinsa prin camera. De preferat o lumanare, doua, trei. Ca parca lumanarile se potrivesc mai bine cu atmosfera aceea. Pur si simplu te intinzi pe spate in pat si actiunea isi urmeaza cursul atat de firesc incat stii ca pana la final vei fi atat de implicat in asta incat dupa nu-ti va mai ramane decat sa-ti arunci ochii pe tavan, sau cu ochii inchisi, sa retraiesti acele senzatii; vizualizand iar si iar toate scenele alea care-ti trec prin cap… uneori rusinandu-te, alteori infricosandu-te. Dupa o lunga meditatie… incepi sa crezi ca nu mai esti singur in camera. Unii se simt satisfacuti in timp ce altii se simt vinovati. „Ca daca m-as fi gandit dinainte… nu m-as mai fi simtit asa acum” Ce-i drept… nimeni nu se mai gandeste la consecinte in momentul acela. Toata lumea o face. Si e o viata prea scurta ca sa-ti fie frica din cauza unor amarate de consecinte.

Asa ca dupa ce ai citit chestia asta… te intreb iar:

De ce o fac eu?
De ce o faci tu?
De ce o face toata lumea?

De ce ne uitam la filme de groaza daca dupa asta ne ascundem sub patura, cu lanterna sau cu… lumanarile… aprinse? De ce ne uitam la filme de groaza daca nu putem face fata dupa? Daca orice zgomot banal ne face sa ne pisam pe noi de frica? E o chestie inexplicabila pe care si eu, si tu, si toata lumea o face…

[sau… depinde… voi la ce va gandeati ca ma refer?]
6 răspunsuri »

  1. Întotdeauna m-am simţit bine atunci când am mai avut ceva timp să trec pe acasă, imediat după orele petrecute la salon, pentru machiaj şi coafură. Mai trebe puţin creion negru la ochi, mai ai nevoie de un respiro, de aprobarea mamei…nu poţi să pleci la banchet doar aşa. O fată nu pleacă la banchet fără să mai treacă pe acasă. Numai eu eram, anul trecut pe vremea asta la salon, cu freza pe jumătate făcută, cu Alexandra Morari făcându-mi machiajul în curtea salonului şi rochia pe drum. Îţi dai seama, oare, că eu nu ştiam cum îmi arată rochia – varianta finală. Aveam să aflu cu 15 minute înainte de a pleca spre locaţia banchetului. Şi a fost superbă. Încă o am şi încă îmi place.

Lasă un răspuns

