Chio Chips Xtreme

Standard

Ce poa’ sa fie pana la urma atat de „xtreme” la o punga de chipsuri pe care dai trei lei ca sa mananci jumate aer si jumate niste crantanele!?! Nimic. Doar ca le face o reclama in asa hal de buna incat vrei sa incerci toate aromele: chilli, wassabi, otet&sare.

Chilli:Nu-s chiar in ultimul hal de iuti asa cum arata punga asta. Doar ca dupa ce mananci juma’ de punga iti arde gura vreo cinspe minute si ai impresia c-o sa scoti flacari pe cur.

Wassabi Hrean:E ca si cum cineva ar fi turnat un kil de hrean in punga asta. Nici nu pot sa ma decid daca-mi plac sau daca nu… dar cert e ca as mai manca ori de cate ori s-ar ivi ocazia. Sunt asa iuti ca-ti iese aroma de hrean pe nas.

Otet&sare:Asa… si unde-i sarea? L-am incercat azi. Oribil. Am mancat trei chipsuri si m-am rugat sa ia punga cineva si s-o ascunda departe de mine. Daca pana acum iti placeau toate salatele in care esti nevoit sa pui otet… de-acum n-o sa-ti mai placa. Oribiiil.

2 răspunsuri »

  1. Mie nu-mi place niciunul, zici ca mananci doar condimente goale. Raman la Lay’s preferatii mei… au scos acum si Sete de Bere care e super bun 😀

Lasă un răspuns

