Vara nu dormiti, am inteles

Standard

Cand a venit primavara si-am spus ca postati si ascultati numa’ melodia aia cu „Primavara incepe cu tine/ Prima raza de soare nu vine…” [Aici] o pizduta mi-a sarit de cur in sus si mi-a zis, pe facebook, ca-s frustrata si ca ma enervez de la ceva care, in definitiv, e frumos; de sezon si este… asa cum doar creierasul ei de fata mica si frumoasa intelege ca este.
Da’ acu c-a trecut primavara, vine vara. Si-am inteles ca nu prea dormiti. 70% din lista mea de mess au la status: „vara nu dorm” si 90 % din prietenii de pe facebook au postat deja melodia si si-au pus statusul. Fratilor… va intreb asa… oare sunt eu doar o frustrata obosita daca nu-mi place absolut deloc efectul de turma? Daca 90% din populatie o sa-i faca o muie lui Fuego in timp ce el canta „Impodobeste mama bradul si nu te intrista” o sa te ingramadesti si tu acolo macar-macar sa prinzi ceva?
In asa hal de limitat esti incat, desi stii ca esti exact la fel de prost ca ceilalti, ajungi sa ma scuipi in cap de la o distanta de cinci centimetri… doar asa…  pentru ca nu bat din palme cand vad ca vara nu dormi. In mod normal m-ar durea fix in cur. Da’ cand vad ca insisti si ai insomnie ma ofer sa-ti dau un somnifer. Si raspunsul:

„Decat daca-mi dai somnifere
Si cum nu iau pastile Kamarera da-mi o bere”

Bani pe somnifere; bani pe bere; bani pentru mp3 sa asculti melodia asta, ca nu se pune in discutie un telefon smecher ca ar costa mai mult; bani de plecat la mare… Numa’ mie mi se pare ca Rapănon asta are prea multe pretentii… asa… deodata!?!

2 răspunsuri »

    • Am o amintire nasoala legata si de „Wake me up when September ends”… ca… intr-o vreme erau toate cu „Wka eme up when March/ February/ May/ July/ etc.etc.etc. ends.”

Lasă un răspuns

