de cacat

Standard

Stii starea aia de cacat care te face sa te simti de cacat pentru simplul fapt ca stii si motivul de cacat si persoana de cacat care ti-a dat starea asta de cacat care te face sa te simti la randul tau ca un cacat?
Cam atat de cacat ma simt eu in momentul asta de cacat. Am avut o zi de cacat si, ca sa fie si cireasa din varf tot de cacat, mi-a flegmuit maica-mea niste cuvinte de cacat intre ochi in timp ce mancam: „Da’ nu pari in apele tale…”
Ce afirmatie de cacat pentru un moment de cacat intr-o seara de cacat cand am o stare de cacat.

Lasă un răspuns

