Vara asta

Standard

Nu stiu cand; nu stiu cum; nu stiu cu cine; nu stiu cu ce bani si nu stiu cu intelegerea a caror parinti… dar voi pleca la mare!
N-am mai fost departe de casa din 2009.
Si n-am mai fost plecata fara ai mei de prin clasa a cincea.
Deci chiar am nevoie de-o vacanta.

Si dac-am zis ca plec… asa o sa fie.

Amin!

P.S: Nu va fi ca vara trecute, ca acum doua veri sau ca acum trei. De data asta ma tin de cuvant. Cu sau fara voia alor mei, o noapte tot o dorm pe plaja. Si daca totusi va fi fara voia lor… voi fi disparuta din strile de la ora cinci; de pe cutiile de lapte si de pe toate afisele de pe toate stalpurile. O sa mai reiau postarea asta… sa fiti siguri!

To be continued…
3 răspunsuri »

  1. 48 ore ca sa poti fi data disparuta, asa ca poate ajungi la timp. Esti la varsta la care poti sa te duci la mare cu prietenii, so give it a shot! Cazarea se gaseste ieftina, cat despre dormitul pe plaja, nu-l recomand. Have phun!

  2. Da, da!
    Eu le cer voie. Daca nu!
    Asta e.
    Eu merg la mareeee!!!
    Pentru 5 zile la mare, pot sa ma pedepseasca tot restul verii!

Lasă un răspuns

