Prima mea relatie

Standard

N-am avut niciodata relatii scurte. Exceptand-o pe prima care a durat aproape patru zile si care, evident, a fost o greseala. Da’ nu vreau sa vorbesc despre ea.

.
.
.
.
.
.

Da’ de ce sa nu vorbesc despre ea? Aveam vreo treispe ani si el avea vreo paispe… parca. Mi s-a parut simpatic… asa simpatic… precum… pot sa compar cu… cam cat de simpatic ti se poate parea un baiat cu care vorbesti toata noaptea pe mess, dar cu care singurul schimb de replici pe care-l poti avea face2face este: „salut/ bine – tu?/ ma cam plictisesc/ ce tricou fain”. N-a fost o obsesie din aia de copchila imatura cu capu-n nori pe care-o are cam orice pizduta pe la 12-13 ani. A fost… asa… ampulea… ca sa zic si eu ca am primul meu prieten. Da’ era vai de capu’ lui. Genu’ de tip care-ti zice toata ziua ca te tbx’este si ca esti totul pentru el. Dupa aproape patru zile… sau sa fi fost trei?!?!… mi-am dat seama ca-i prea dulce sa fie adevarat si ca daca o mai tin mult asa dau in diabet. Plus ca tipul avea mereu un zambet tamp pe fata. Era excesiv de vesel. Idiot de vesel. Si cam asta a fost…

Si daca tot sunt la capitolul asta…
Fratilor… nu stiu de ce va plac voua relatiile alea scurte… asa… de chelea pulii… Din vreme ce amandoi stiti ca n-o sa dureze pentru ca aveti o ditamai durerea-n cur… de ce sa va pierdeti timpul… asa… ca s-o frecati la rece?
Niciodata nu mi-a placut sa-mi bat pula de cineva la modul asta.
Ca altii din jurul meu si-o fac in ultimul hal intre ei… e problema lor.
Eu nu suport… Si oricum nu m-ar prinde despartirile dese… sunt o romantica incurabila.

Si o mincinoasa notorie!

Lasă un răspuns

