Oare se gandeste cineva la viitorul meu?

Standard

E o fata. Are 17 ani. E grasa – nu foarte foarte, dar destul; e de statura medie; e uratica dar are un chip inocent; are pistrui; parul nu are nici o forma – e mediu putin ondulat, usor slinos, saten si in aparenta aspru; ochii sunt usor asimetrici; nasul nu iese in evidenta si are o gura mica, nesarutata.  Locuieste in comuna. E sociabila; vesela; dar nu iese cu nimic in evidenta.

O cunosc pe fata asta. Da’ azi, de plictiseala, privirea mi-a cazut in gol si, intr-o ora libera pe care-am avut-o, m-am gandit ca nu-mi pot imagina alt viitor pentru ea decat acela de a termina clasa a doispea si de a lua bacul cu o nota decenta, nici prea-prea dar nici foarte-foarte – ati inteles voi!, de a se casatori cu un baiat tot de la tara, putin mai inalt si mai uratel decat ea; de a-si intemeia o casuta pe varful unui deal din banii parintilor; avand o crescatorie de iepuri si incercand mereu si mereu sa afle daca pot folosi crengutele putrezite ale copacilor pe post de ingrasamant natural.

Oare cineva, in lume, se gandeste  la viitorul meu?

5 răspunsuri »

  1. Eu asa vad viitorul tau : لديك مستقبل مشرق إذا كنت الحصول على يديك على الكتاب وتعطيك كل حافز لعمل شيء ما، إذا ما تركت من جهة، وربما لديك لرفع الأرانب، وذلك إذا كنت محظوظا.

  2. Nici nu cred ca ai sa faci asta, deobicei persoanele inteligente isi permit sa aleaga ce vor sa faca, asta daca au ambitie. Tu daca o sa iti dai putin interesu poti sa faci multe. Doar sa nu te atasezi de un loc sau sa pui prietenii pe primu loc. Sa fii deschisa la nou, dispusa sa parasesti tara daca ti se ofera posibilitatea. Romaniei nu-i pasa de tine si prietenii o sa-si gaseasca alte prioritati. Dar e prea devreme pt asta, ia si te mai distreaza putin.

    Noi sa fim sanatosi si paru sa ne stea bine, ca viitorul nu mai e ce-a fost.

Lasă un răspuns

