Daca ploaia s-ar opri

Standard

Ce-mi mai placea melodia Cargo- Daca ploaia s-ar opri cand eram mica…

Daca pleci, teleporteaza-te!, usa nu o mai inchide, lasa sa se faca curent ca e cald in casa
Sper sa treci poate maine pe aici, oricum o sa fiu plecata de-acasa
Te petrec si ma uit la tine
Parca pierd ceva din mine, daca ai lasat usa deschisa hotii au intrat, m-au transat si mi-au furat organele,
Zau, imi e greu, cum altfel ar putea sa-mi fie fara rinichi?

II:
Te astept sa te intorci din nou la mine, cu cheia, ca sa-mi inchizi usa
Chipul tau si de ochii tai mi-e dor, mie mi-au furat si ochii, ii vreau pe-ai tai
Poza ta din sertar o scot, ca ti-ai sters profilul de facebook si nu te mai am la prieteni
Nu ma uit la ea, nu pot, ca nu mai am ochi
Zau, imi e greu, cum ar putea sa-mi fie fara ficat?

6 răspunsuri »

Lasă un răspuns

