Imi place sa ma prefac… ca…

Standard

Imi place sa ma prefac in ultimul hal ca viata-i mov; ca ziua incepe si se incheie cu-n zambet; ca toti oamenii sunt buni si suportabili; ca in afara de muzica mai exista si alt refugiu; ca parintii mei sunt niste oameni impecabili; ca iubirea exista; ca blogul meu e special; ca eu sunt o persoana speciala; ca pot sa-i accept pe ceilalti exact asa cum sunt; ca poti sa-ti traiesti viata si fara bani; ca nu conteaza decat sufletul; ca nu ma simt singura; ca nu-mi pasa de nimic; ca am prieteni ideali; ca stiu ce vreau de la viata; ca ma descurc in ceea ce fac; ca pot si vreau sa fac mai mult decat sa ma plang.
Viata chiar e asa simpla cand vrei s-o faci sa para asa. Recunosc ca habar n-am ce vreau. N-am decat niste sentimente. Dar cui ii pasa? Ma pis pe ele sentimente. Au ajuns sa fie mult prea ieftine ca sa fim fericiti.

Lasă un răspuns

