Iti mai aduci aminte?

Standard

Asa-s baietii umbla numai dupa fete: roscate, blonde, satene si brunete.

Haaaai ai ai/ Da-i inainte cu tupeu/ Haaaai ai ai/ si ai sa vezi ca nu e greu

Lasa-ma papa la mare/ Vreau distractie si soare/ M-am indragostit lulea/ Am aflat ce-i dragostea

E frumoasa foc/ Imi poarta noroc/ Nu stie ea prea multe, dar/ E frumoasa foc

Un meduz si o meduza stau pe plaja buza-n buza, el propune, ea refuza, nu se ard/ Iar pe plaja cu delicii se gandesc la orificii doar meduza super chinchi inoata-n larg

E atat de scurta vara si e plin de flori/ Te inconjoara si te-agata cu parfumul lor/ Din floare-n floare ca o albinuta vrei sa zbori

Doar tu esti, tu esti ingerasul meu / Si acum daca ai vrea / As putea sa fiu diavolita ta

Stiu ca sunt fraier cand spun ca te iubesc / Sunt doar un fraier si stiu c-am s-o patesc / Dar ce conteaza, sunt fraier ca te iubesc

Am 53 de kg calitate superioara/ Gusta, si-ai sa vezi, imbuteliata in ‘ 84/ Vrei sa spui ca daca te gust ma-mbat ca dracu / Garantat, fii sigur, ai sa cazi pe spate/ Imi doresc sa fiu cu tine dar insa nu din prima noapte

Toti baietii vor ca toate fetele sa fie pe placul lor/ Si toate fetele vor baieti care sa le spuna mereu ce vor/ Toata saptamana… sa-mi faci mereu pe plac/ Sa m-alinti intr-una…/ Sa-mi spui cat de mult te atrag

O secunda si mi-a fost de-ajuns/ Am zarit-o in inima mi-a patruns/ Sha la la la la si ma simt fericit/ Fiindca – ea – e – tot – ce – mi-am dorit

Suna periculos, trage fusta mai jos/ Pare primejdios, dar e asa de frumos/ Suna bine de tot, doar cerceii se scot/ Suna periculos de sus pana jos

Vand fan, vand fan, vand fan/ Sunt un jupan, vand fan, vand fan/ Donez un plaman, vand fan, vand fan/ Plaman de roman, vand fan, vand fan

Veta/ Mi-ai furat chiuveta

Alo…. Salut… Sunt eu… Un haiduc/ Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea/ Alo, alo, sunt eu Picasso/ Ti-am dat beep, si sunt voinic,/ Dar sa stii nu-ti cer nimic

Si pun pariu…te-ai gandit atunci/ Sa ma folosesti si ma sa arunci/ M-am ars cu iubirea ta…/ Spun pe toata viata mea
Cate nopti am plans eu fara tine / Cate zile am privit inapoi / N-a ramas decat o amintire / Din iubirea ce-o simteam amandoi
Nu-mi pasa plec de-acasa repede la mare soarelui sa-i cumpar ochelari de soare/ Nu-mi pasa zbor de-acasa repede la mare soarelui sa-i punem ochelari de soare.
Misca, bum-bum-bum, misca-te ca mine/ Vreau sa dansezi si tu asa/ Bum-bum-bum, uita-te mai bine/ N-am sa te las sa scapi ceva.
etc.etc.etc.
Era altceva pe-atunci. Acuma tre’ sa faci slalom printre kilele de tut-tutareala,  dubstepareala si manelalaiala ca sa gasesti ceva fain. Bine ca nici toate piesele astea vechi nu-s faine si nu spun ca m-as apuca sa le ascult iar, dar toate sunt diferite intre ele. Astea din 2012 sunt toate la fel. Pe langa faptul ca „s-au emancipat” „artistii” si abia daca se mai aud melodii in romana. Anyway… De vreo trei-patru zile ascult numa’ piese din astea vechi. E fain ca dupa atata timp sa-ti dai seama ca inca stii linia melodica si versurile astea.
7 răspunsuri »

Lasă un răspuns

